Verkoop en CRM

TimeLine biedt u een uitgebreid CRM-systeem geïntegreerd in het ERP-systeem. Houd uw zakenpartners en de bijbehorende documenten altijd in de gaten. Met het gekoppelde mail- en documentbeheer en het kalender- en taakbeheer heeft de verkoopafdeling altijd de controle.

Valuta’s en meertaligheid

Niets is vandaag de dag belangrijker dan het ontmoeten van uw zakenpartners op ooghoogte. Hiervoor is het zinvol om offertes direct in de taal van de prospect of klant te schrijven. Hier heeft u de mogelijkheid om alle document- en artikelteksten volledig vrij te vertalen. Valuta’s kunnen ook automatisch en met een druk op de knop worden geïmporteerd met de huidige ECB-tarieven. Bij het opslaan van het document wordt automatisch een valutaomrekening uitgevoerd. TimeLine Neo zelf kan ook vrij vertaald worden. Wij bieden de talen Duits, Engels, Roemeens, Slowaaks en Bulgaars al standaard aan.

Afdrukken, e-mail en faxen

Alle documenten en tabellen kunnen uiteraard worden geëxporteerd, geprint of gefaxt. In het huidige digitaliseringsproces wordt het verzenden van documenten, evaluaties en ontvangstbewijzen via e-mail echter steeds belangrijker. Daarom heeft TimeLine een volledig geïntegreerde e-mail client. Hierdoor worden de schriftelijke e-mails rechtstreeks aan de zakenpartner toegewezen. Dit betekent dat u geen vervelende mappenstructuren meer hoeft te beheren in Outlook. Inkomende e-mails kunnen met korte tussenpozen worden opgehaald, worden versleuteld en aan de juiste klant, prospect, leverancier of medewerker worden toegewezen. Het geïntegreerde documentbeheer zorgt er ook voor dat u niet meer hoeft te zoeken naar documenten in verwarrende dossierstructuren. Met één klik in de e-mail ziet u direct alle documenten die aan deze zakenpartner zijn toegewezen, of u kunt alle bestanden in enkele seconden doorzoeken met behulp van de full text search.

Activiteiten, herinneringen en kalender

Neem alle telefoongesprekken, e-mails of bezoeken ter plaatse direct in de klantgegevens op. Maak activiteiten aan en voeg er een herinneringsdatum aan toe zodat u nooit meer het juiste moment voor een gesprek mist. Met de kalender, die ook is geïntegreerd, kunt u ook elk type afspraak plannen – of het nu gaat om een serieafspraak, een enkele afspraak of een afspraak voor een hele dag. U hoeft alleen maar de juiste medewerkers, de klant en alle benodigde documenten toe te wijzen en uw vrije capaciteiten bij te houden. Om ook onderweg te kunnen zien wat er op het schema staat, leveren wij een CalDAV server die uw agenda’s synchroniseert met uw smartphone.

Consequent

Van aanvraag tot kostenraming tot offerte en datum herindiening – alle processen zijn gekoppeld:

  • Invoeren en volgen van informatie
  • Overdracht van het onderzoek naar de kostenberekening, bevestiging van de kostenwaarden in het onderzoek
  • Opstellen van de offerte uit de aanvraag of uit de berekening
  • Automatische herindiening voor uw offertes
  • Snelle telefonische informatie in geval van vragen

Alle klantgegevens in één systeem

  • Een willekeurig aantal adressen en contactpersonen bij de klant
  • Opslag van alle contactgegevens zoals telefoonnummer, faxnummer, e-mailadres, etc. voor de contactpersoon

Activiteiten onder controle

Beheer van contactnotities, Worfklow-ondersteunde automatische herindiening, opportuniteitsbeheer, aanmaak van distributielijsten voor seriële mails, seriële brieven, enz.

Centrale klantinformatie

Correspondentie, inkomende en uitgaande mails, contactnotities en herindieningsdata, interne documenten, DMS-documenten, adressen en prijzen, geschiedenis en statistieken, openstaande posten, nabestellingen en verkoop.

Post- en documentbeheer

  • Verzending van de post per klik uit de master van de klant en de documenten
  • Mailarchief/automatische mailimport (IMAP en SMTP)
  • Seriematige mails en beheer van de mailcampagne
  • Geïntegreerde rijke tekstverwerker met foto’s, tabellen, enz. voor de geïntegreerde creatie van aanbiedingen uit het systeem (zonder omweg via MS Word)

Kalender en taakbeheer

  • Kalenderbeheer met CalDAV server (bidirectionele synchronisatie van afspraken met Outlook, iPhone/smartphones etc.)
  • Taakbeheer (bijvoorbeeld ook voor APQP/projectbeheer)

Archivering

Afdrukken worden optioneel doorgestuurd naar een PDF-archief, bijvoorbeeld om facturen en andere ontvangsten te archiveren.

Integreer uw telefoonsysteem

  • Identificatie van de beller met directe toegang tot centrale klanteninformatie
  • Rechtstreeks kiezen met een muisklik